Vnitřní reklamační řád nehtového studia:

Vztah mezi dodavatelem a spotřebitelem se řídí Občanským zákoníkem č.40/1964Sb.

1. Dodavatel nabízí služby, na které má platné živnostenské oprávnění: manikérka a nehtová designérka (69-024-H), ve své provozovně na adrese: Havířská 617, Světlá nad Sázavou, 582 91, která byla schválena k těmto účelům dle platných hygienických předpisů ČR.

2. Dodavatel se zavazuje provést požadovanou službu zodpovědně podle daných pracovních postupů dle konkrétního úkonu, a to materiály, výrobky, které jsou schváleny Hlavním hygienikem ČR.

3. Dodavatel zajišťuje své služby obyvatelstvu pro zlepšení vzhledu díky odbornému vyškolení v oboru.

4. Spotřebitel byl seznámen předem se stručným průběhem úkonu či služby, s následnou péčí doma, s cenami za požadované úkony a s reklamačním řádem provozovny.

5. Spotřebitel musí ve vlastním zájmu upozornit službu provádějící personál na důležité zdravotní onemocnění či problémy, plánované operace, které by mohly mít vliv na provedení či průběh služby, např. diabetes mellitus – cukrovka, onemocnění srdce, orální léčivo, ekzém, lupénka, herpes – opar a jiné.

6. Spotřebitel je předem informován zhruba o postupu každého úkonu. 
Při modeláži je upozorněn na: 
- možnou reakci pokožky na jemný prach či účinky UV světla ( týká se především citlivějších fototypů) např. drobné červené pupínky nebo načervenání kůže, které však po úkonu samo zmizí. 

- Zahřátí hmoty na přírodních nehtech, které může vzniknout při polymerizaci hmoty, doporučujeme vyndat ruce z lampy a po několika vteřinách vložit zpět.

7. Spotřebitel může vzhled nehtů konzultovat během i po provedení služby s mou osobou, já toto ochotně upravím ke spokojenosti spotřebitele.

8. Spotřebitel si provedený úkon, službu pečlivě prohlédne před zaplacením. Zaplacením úkonu se vzdává na reklamaci estetického vzhledu nehtů, to znamená především povrchu, tvaru a délky modelovaných nehtů.

9. Dodržení správného technologického postupu, především u modeláže nehtů, se projevuje okamžitě, nejpozději však do 48 hodin. Reklamace přilnavosti hmoty , tzn. nedodržení technologického postupu, je možné pouze do 2 dnů od provedení služby a to při osobním jednání se spotřebitelem! Za správnou manipulaci po této době přebírá zodpovědnost spotřebitel. Pozdější reklamace není možná vzhledem k tomu, že nelze vyloučit ani prokázat nesprávnou nebo nevhodnou manipulaci spotřebitele. 

10Neprovádím úpravy nehtů, na kterých byla provedena úprava/modeláž ve vietnamském studiu. Důvody mého rozhodnutí nabízím na tomto odkazu.

Děkuji Vám za souhlas s vnitřním řádem našeho studia.

Iva Vosyková